top of page
פוסטים אחרונים
פוסט חדש

טיפים לבחירת תפריט לחתונה

איך לתכנן תפריט לחתונה שלכם.

תפריט לחתונה

לתכנן תפריט לחתונה זה דבר לא פשוט. לתפריט נבחר ישנו משמעות רבה לגבי החתונה. התפריט יוצר את האופי לחתונה, יוצר את האוירה שתהיה בחתונה וללא כל ספק, גורם לאנשים להיות מבסוטים בחתונה.

במאמר זה חשוב לנו בזוקו קייטרינג לחלוק אתכם טיפים והמלצות שלנו, כך שיהיה לכם קל יותר להבין לפני שתבחרו תפריט לחתונה.

למי כדי לבחור תפריט בופה לחתונה?

תפריט בופה לחתונה

אירוע בופה מתאפיין במזנונים, בהם נהוג לשים מספר מגוון של מנות. תפריט בופה לחתונה מורכב ממבחר של סלטים רעננים, מבחר של תוספות ולרוב שלושה סוגי בשרים על מזנון בופה.

עמדת בופה תמיד מפגינה שפע, צבעוניות ומבחר רב של מנות.

החסרון של עמדות בופה יהיה בכך שלחתונות מעל 100 אורחים, יוצרו תורים בזמן חלוקת האוכל.

האוכל בחתונה בסגנון בופה רצוי שיהיה לכל היותר כשעה וחצי אחרת האוכל מאבד מהטעם והנראות.

טיפ להצלחה של אירוע בופה: אנו בזוקו קייטרינג לחתונה אומרים לצוות המלצרים להיות בקשר עם האורחים ולתזמן את הגישה לבופה, בצורה זאת החוויה של תורים נמנעת, כולם מרוצים.

תפריט מסיבת קוקטייל לחתונה

למי כדי לבחור תפריט מסיבת קוקטייל לחתונה?

חתונת קוקטייל היא חתונה שבה יש תפריט פינגרפוד שיוצא כל הזמן לאורחים, ברצף ובמגוון רב. אין צורך בהשכרת ציוד רב. למי שרוצה להרחיב את הסגנון מאוד מומלץ לבקש לשדרג במנות צלחת מזלג בין לבין.

אירוע מסיבת קוקטייל מומלץ מאוד למי שהתקציב של החתונה חשוב מאוד. תפריט קוקטייל לחתונה יהיה בעלות נמוכה יותר מתפריט בופה לחתונה, ויתאים במיוחד לחתונות קצרות בזמן (מתחת לשעתיים). חתונת קוקטייל תתאים לעד 300 איש.

החסרון של חתונת קוקטייל שזה אוכל שיוצא לאורך זמן, מי שרעב ורוצה לבלוס ייצא מאוכזב.

טיפ להצלחה של חתונת קוקטייל: אנו בזוקו קייטרינג מקפידים להגיש תפריט מגוון מאוד באירוע, ובנוסף מומלץ מאוד להתחיל חתונה כזו בשעה חמש אחר הצהריים או חתונת שישי צהריים.

תפריט הגשה לחתונה

למי כדי לבחור תפריט הגשה לחתונה?

תפריט הגשה לחתונה הוא תפריט המציע מנות בצלחות קטנות. לרוב מומלץ בחתונה לבחור 4 מנות. לכל מנה יש את הנראות של מנת גורמה, כל מנה יוצא אישית לאורח על צלחת, מאוד אסטטי ומרשים.

חתונה שבה יש תפריט הגשה ממולצת מאוד למי שרוצה להרשים ויזואלית את האורחים, למי שחשוב שהאוכל יהיה בנגיעה אישית יותר, מדוייקת יותר.

החסרון של תפריט הגשה לחתונה עלול להיות שזה נמשך לא מעט זמן. יש אורחים בחתונות שלא אוהבים את הגישה הזו ולכן עלול להיות מצב שהם יבואו בטענות של איפוא האוכל.

טיפ להצלחה של תפריט הגשה לחתונה יהיה:

אנו בזוקו קייטרינג מבקשים לבחור מגוון של מנות שמדברות לכולם. זהו יתרון גדול שלא צריך להיות מקובעים בבחירה. אנחנו כל כך מיומנים בחתונה כזו שמשך הוצאת המנות לא לוקח לנו זמן רב.

המלצה חמה מאוד שאנו אוהבים להמליץ לזוגות זה לבחור את המנה האישית שלהם, מנה שמזכירה לזוגות אירוע מיוחד, מקום מיוחד או משפחתיות ואהבה, ולהגישה לאורחים לפני רגע מיוחד בחתונה.

צרו אתנו קשר כאן, נשמח לענות על כל שאלה, לחלק לכם טיפים נוספים ובעיקר לשמח אתכם ביום חתונתכם.

מזל טוב.

Follow Us
No tags yet.
חיפוש לפי נושאים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page