top of page
פוסטים אחרונים
פוסט חדש

שירותי קייטרינג לאירועים - שירותי קייטרינג לאירועים קטנים

כל אחד כמעט זקוק בשלב זה או אחר לשירותי קייטרינג לאירועים, בבואו לחגוג כל אירוע משמעותי בחייכם. בזוקו קייטרינג לאירועים אנו שמחים מאוד לחלוק אתכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור שירותי קייטרינג לאירועים גדולים אותם אתם בודאי תחגגו. חשוב מאוד להבין את הטיפים האלו כך שתדעו כמה שיותר פרטים לקראת הבחירה בשירותי קייטרינג.

כאמור שירות קייטרינג לאירוע חשוב מאוד כי חברת הקייטרינג היא שבבסיס מבשלת את האוכל באירוע, אך בנוסף כמעט תמיד, חברת הקייטרינג דואגת גם לפרטים מעבר.

בזוקו קייטרינג אנו מתמחים בקייטרינג לאירועים עסקיים, קייטרינג לתערוכות והשקות משרד, קייטרינג לחתונות ועוד כל מיני מפגשים חברתיים.

אנו שמחים לחלוק אתכם מספר טיפים חשובים לבחירת שירותי קייטרינג לאירוע:

תמיד תחפשו המלצות מפה לאוזן

המלצה טובה לשירות קייטרינג לאירוע מאדם שאתם סומכים על דעתו במיוחד, יעזרו לכם למצוא שירות קייטרינג מעולה. אם חבר קרוב מספר לכם על החוויה שהייתה לו בהתלהבות, בטוח שהיה אירוע מוצלח.

להזמין אירוע טעימות אישי

כל מי שנותן שירותי קייטרינג לחתונה, בקנה מידה רחב, ישמח מאוד לערוך לכם טעימות. טעימות מראות על היכולות של הקייטרינג לתת שירות מעולה באירוע. כבר באירוע טעימות אפשר להרגיש את איכות האוכל, יותר מזה, את האוירה שיש בקייטרינג.

בזוקו קייטרינג לחתונה אנחנו מקפידים על הטעימות, על יחס אישי ואינטימי, על דיוק באוכל ובעיקר לתאום צפיות לקראת האירוע. זהו שלב חשוב ביותר בהזמנה של אירוע.

לשאול את שירותי קייטרינג לאירועים מה תחום המומחיות?

כל חברת קייטרינג מתאפיינת, וגם אוהבת, סגנון אירוע מסויים. בסגנון זה הם טובים מאוד. חשוב לוודא כי סגנון המומחיות של חברת הקייטרינג מתאים לרצונות שלכם.

חברה מוצלחת לשירותי קייטרינג, יודעת כי אתם אנשים שונים אחד מהשני, ידיעה זאת חשובה במיוחד להתאים אירוע יחיד ומיוחד עבורכם.

לבקש המלצות

גם כאן זה ממש ברור. המלצות זה דבר חשוב מאוד.

לבקש לראות תפריטים לדוגמא:

כשבודקים תפריטים חשוב שהתפריט יראה מעניין. אבל תחפשו את המעבר כלומר: תראו שמה שקיים בתפריט אלו דברים שבעונה. מה שבעונה טרי יותר, טעים יותר ובעיקר מוצלח יותר. תקפידו לקרוא בין השורות האם האוכל טרי או קפוא, האם זוהי חברת קייטרינג גדולה שעלולה למחזר אוכל מאירוע לאירוע.

אנו כל כך גאים לכתוב את הדברים האלו משום שאנו מלאי גאווה בתפריטים, באוכל העונתי ובעיקר שאנו אוהבים את מה שאנו עושים.

לקרוא את חוזה העבודה את ההסכם לשירותי קייטרינג לאירוע

פעם שאהבתם את חברת הקייטרינג, את התפריטים והטעימות היו מוצלחות, קראו את החוזה עבודה. הוא מחייב אתכם אך גם את חברת הקייטרינג. חוזה טוב נועד להבטיח אירוע מוצלח, לרדת לפרטים של מי ומה, ללא חוזה כולם יכולים להבטיח אך לא תמיד לקיים.

באיזה איכות כח אדם יש לנותני שירות קייטרינג לאירוע חתונה?

מה לא נאמר על איכות השירות של נותני שירות קייטרינג לחתונה? האוכל יכול להיות מעולה! ללא שירות מלצרים מעולים, האירוע לא יצליח. תקפידו לשאול מי המלצרים, האם הם ילדים או מקצוענים. זוהי המלצה חשובה ביותר

אנו נשמח לתת לכם עוד טיפים לפני הבחירה החשובה לאירוע שלכם. אנחנו נשמח לענות על כל שאלה. כתבו לנו מייל כאן

Follow Us
No tags yet.
חיפוש לפי נושאים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page