top of page
פוסטים אחרונים
פוסט חדש

קייטרינג לחתונה באזור הצפון - קייטרינג בצפון

קייטרינג לחתונה בצפון הארץ.

מזל טוב, החלטתם להתחתן באיזור הצפון, בחירה מעולה, הצפון כל כך יפה ומיוחד, ישנם מטעי עצי פרי, מדשאות וחאנים מקסימים הנותנים לנו את האפשרות להקים קייטרינג לחתונות בשטח מיוחדים, בשילוב הטבע השופע (בעיקר בתחילת האביב, מרץ ומאי).

אנחנו בזוקו קייטרינו אספנו לכם כמה טיפים שיקלו עליכם את הבחירה, לבחירת קייטרינג לחתונה באיזור הצפון.

מקומות עבור חתונות בצפון

שלב ראשון, נבחר את מקום החתונה , בד"כ נתייעץ עם המשפחה או עם חברים, כאלו שכבר התחתנו באותם מקומות או הוזמנו לחתונות באיזור הצפון.

שלב שני, נתכנן האם נרצה חתונה בשטח פתוח או סגור או באיזור המשלב בין השניים. כמובן שבחירת אופי המקום (פתוח או סגור) תלוי בעונות השנה ובמזג האויר הנתון. כמו כן ,התייחסות לשעת האירוע (בוקר צהריים או ערב) חשובה מאוד לתכנון ההצללה באירוע.

ניתן לתייעץ איתנו, בזוקו קייטרינג על מקומות באיזור הצפון שאנו מכירים וממליצים (איזור חיפה והקריות, איזור הכינרת והסביבה, איזור הגליל והגולן).

קייטרינג לאירועים באזור הקריות

תפריט הקייטרינג לאירועים בצפון

באזור הצפון ישנם חברות קייטרינג רבות שתפריטן נשען לרוב על ארועי אסאדו בשריים, גרילים פתוחים ומעשנות. בזוקו קייטרינג אנו מאמינים ראשית, שיש לבדוק מי קהל היעד באותם אירועים, ולכן יש להתחשב בגורמים השונים, מנסיונינו לעיתים בני הזוג לא מתחשבים במגוון האורחים שלהם ונוצרים לפעמים, מצבים לא נעימים שצמחונים/ טבעוניים לא מוצאים מה לאכול וההפך, חתונות טבעוניות בקהל קרניבורי שנאלץ לחפש לפעמים פיתרונות מחוץ לאירוע.

אנחנו בזוקו קייטרינג מאמינים בגוון רב בכל אירוע, על מנת למנוע מצב לא נעים שכזה, תפריטים שיודעים לשלב מאכלים מהמטבח הבשרי לסוגיו ומעדנים מן הים, מגוון רב של סלטים, תוספות , מנות מצחוניות וטבעוניות עשירות מהמטבח הקלאסי, ההודי וכו'.....ההתייחסות האישית חשובה לכם ולנו.

קייטרינג לאירועים בצפון

מספר האורחים המוזמנים

כשאנו שומעים על אירועים בצפון, בד"כ לוקחים בחשבון מס' גורמים המשפעים על מחיר האירוע, לדוגמא: שרותי הסעות לחלק מהאורחים המגיעים מהמרכז , שרותי הקייטרינג, האם הם מאיזור המרכז או הצפון(משפיע על המחיר גם כן), וכמובן מספר האנשים

קייטרינג לחתונה באזור הצפון

המוזמנים ומספר המוזמנים המגיעים בפועל לחתונה. הדילמה בין חתונה בצפון קטנה או חתונה גדולה תלויה במס גורמים משתנה בדר"כ אישיים.

מידי שנה, אנו בזוקו קייטרינג, עורכים ארועים בצפון הארץ, מתחשבים בצרכי הלקוח ובעלויות השונות, מצליחים בדר"כ לעמוד בתקציב שלכם מבלי לפגוע באיכות האוכל, בכמויות ובמגוון. מאפשרים לכם להגשים את חלומותיכם גם אם הם נראים קצת רחוקים.....אפילו אם הם בצפון....

איזה קייטרינג לחתונה באזור הצפון תבחרו ?

חשוב להבין ולזכור,חברות קייטרינג גדולות מוציאות בעונת החתונות לעיתים 2-5 ארועים ביום, דבר שפוגע בדר"כ במיישרין באיכות האוכל, לכן חשוב לשאול ולהבין מול מי אתם עומדים מה גודל הקייטרינג? כמה אירועים הם עושים? ועוד שאלות שבדר"כ רובינו לא שואל.

בזוקו קייטרינג חשוב לנו לשרת אתכם ולהפיק לכם את האירוע בצורה אישית מלאה אנחנו לא מוציאים יותר מארוע אחד ביום, מהסיבה שאנו רוצים שהאוכל שלנו, השירות והנראות יהיו מוקפדים ואיכותיים, אנחנו רוצים לתת לכם את מלוא תשומת הלב ביום המיוחד הזה לו חיכיתם כלכך.

הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו....

Follow Us
No tags yet.
חיפוש לפי נושאים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page