top of page
פוסטים אחרונים
פוסט חדש

קייטרינג לאירועים עסקיים - קייטרינג לאירוע עסקי

קייטרינג לאירועים עסקיים דורש המון התיחסות כאשר חברת קייטרינג לאירועים מקבלת על עצמה לעשות קייטרינג לאירועים עסקיים.

זוקו קייטרינג ביצעה המון אירועים עסקיים כאשר המאפיין העיקרי של אירועי קייטרינג עסקיים הם:

1) אירועים לעיתים מאוד קצרים כמו קייטרינג להשקת משרדים, או אירועיים שלרוב תוך שעתיים נגמר האירוע. בשעתיים אלו, כל האוכל חייב לצאת בהקפדה רבה, השירות של המלצרים, חייב להיות מעולה.

2) באירועי קייטרינג לאירוע עסקי התפריט חייב להיות מיוחד כלומר: לא יתאים אירוע בופה או הגשה, אלא יותר קייטרינג לאירועי קוקטייל שבו אנו בונים תפריט המתאים לקייטרינג לאירועי קוקטייל. תפריטים אלו הינם מרשימים מאוד, לא ממש נותנים את תחושת הכבדות, כך שבקייטרינג לאירועים עסקיים אפשר להמשיך את יום העבודה לאחר מכן.

3) דרוש מקייטרינג לאירועים עסקיים שירות של מלצרות ברמה הכי גבוה שיש! אין מקום לחברת קייטרינג לאירוע עסקי לא לתת שירות הכי טוב שרק אפשר. בזוקו קייטרינג אנחנו מלאי גאווה בשירות שלנו.

4) כקייטרינג לאירועים עסקיים המחיר תמיד קובע. בקייטרינג לאירועי חברה לכל חברה תמיד יש תקציב לאירוע, אנו בזוקו קייטרינג המתמחים באירועים עסקיים, יודעים להבין את התקציב, לדעת לתת לחברות עסקיות את המיטב בתקציב נתון.

נשמח לשמוע ממכם על אירועים עסקיים שאתם חושבים לעשות בזמן הקרוב, נשמח מאוד להיפגש איתכם, לתכנן לכם תפריט לאירועים עסקיים, ובעיקר שגם אנחנו, כחברת קייטרינג לאירוע ע

קייטרינג לאירועים עסקיים.jpg

סקי, נדע שוב שיש לנו עוד לקוח מרוצה שימליץ עלנו לקולגות.

Follow Us
No tags yet.
חיפוש לפי נושאים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page