top of page
פוסטים אחרונים
פוסט חדש

קייטרינג לאירוע בים - קייטרינג לחתונה בים

אז החלטתם לחפש קייטרינג לחתונה בים או למסיבת חוף, בזוקו קייטרינג נשמח לחלוק אתכם כמה טיפים מעניינים ורעיונות ששווה לחשוב עליהם כשמתחתנים או עורכים מסיבה בחוף ים.

כנסו וקראו את אוסף הטיפים לחתונה של זוקו קייטרינג לאירועים בים, לחצו כאן, קייטרינג לחתונה בים.

סגנון האוכל ואוירה בחתונה על חוף ים - ללכת יחפים, להרגיש את החול ברגליים, לבהות בגלים ולשתות שייק מרענן מכניסים את האורחים ואותנו למין הרגשת חופש ריגעית, לכן עדיף בדרך כלל בתכנון תפריט לחתונה בים, שהאוכל יהיה קליל יותר מעצם האוירה הטבעית והקלילה שבחוף .

העמדת האוכל בחתונה בים - מומלץ מאוד לעשות מזנוני חוף בהגשה עצמית (בופה) או בהגשה אישית מעמדות, בעזרת אנשי שירות (רשמי יותר), או להקים מטבח פרונטאלי שמשרת את האורחים ומבשל את האוכל בו זמנית אל מול האורחים, מול הים ושקיעת השמש.

ישנן מספר סגנונות הגשה המתאימים לאוירה בחוף הים, למשל: מנות טפאס קטנות ואישיות, תוך שימוש בירקות, גבינות ודגים טריים, בנוסף עדיף יהיה לבחור תפריט או מס' מנות בנוסח אסייתי לדוגמא: סלט פפאיה וליים תאילנדי קליל ומרענן, דוכן כיפי של סושי וסשימי עשוי מיטב דגי הים, מוקפץ אטריות שעועית שקופות, רצועות חזה עוף בצ'ילי, שום, ג'ינג'ר, בזיליקום תאילנדי ושבבי קשיו וליים.

לאוהבי הבשר שבינכם מומלץ אף לפתוח גריל פחמים פרונטאלי (באיזורים המורשים כמובן) דוכן ים תיכוני של בשרים במיני שיפודונים (נוח ואסטטי), אנחנו בזוקו קייטרינג לחתונה בים, ממליצים על תפריט של אוכל שכולו מוגש על שיפודונים: למשל, פרגית קריספית בטמפורה אננס ומנגו, שיפודון פילה בקר במרינדת מיסו, קוקוס וג'ינג'ר . כל אלו בפיתה או בצלוחיות מתכלות העסויות מעלי במבוק (לשמירה על הסביבה),בתוספת סלטים קיציים ושייק של קפיריניה לימוננע אלכוהולית.

קייטרינג דוכני רחוב הינו סגנון נוסף שמתאים לאירועי קייטרינג בים, שוב, אוכל איכותי אך לא רישמי מידי המשתלב באוירה הנעימה של הים . אנו בזוקו קייטרינג לאירועים בים לוקחים את זה צעד גדול קדימה. דוכן שוק של מיני המבורגרים עסיסיים, 8 סוגי רטבים ייחודים ומגוון תוספות מדהימות (כדוגמאת: פטריות פורטבלו, ביצת עין ורצועות אווז מולארד). אופציה נוספת , היא העמדה של שיפוד שוארמה מסתובב ענק, 12 סוגי סלטים וממרחים שוב בפיתה חמה או בצלוחית במבוק, עם וודג'י צ'יפס, לא ישאירו אף אורח אדיש, וזו הבטחה אישית....

כמה כיף לראות שקיעה בים, השעה שהכי נעים בה לעשות קבלת פנים ולהגיש אוכל שנעשה בחומרי הגלם הטובים ביותר והכי חשוב, בהמון אהבה.

להביט אל עבר הים, אל האופק הכחול, זאת ההשראה והיצירתיות שלנו בחתונה בים.

אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, אוכל מצויין ואסתטי, אנשים טובים ואוירה מנצחת .

כנסו לדף הפייסבוק שלנו, יש תמונות יפות, המלצות ואנשים מרוצים מאוד.

Follow Us
No tags yet.
חיפוש לפי נושאים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page