top of page
פוסטים אחרונים
פוסט חדש

קייטרינג לחתונה טבעונית - קייטרינג טבעוני לחתונה


בזוקו קייטרינג לאירועים אנו מתמחים בתפריטים צמחוניים וטבעוניים. במאמר זה אנו רוצים לחלוק, מניסיון רב שצברנו, טיפים לעריכת חתונה טבעונית.

להחליט על תפריט טבעוני לחתונה יכול להיות משימה לא ממש פשוטה. לעיתים החתן והכלה, שמאמינים בחתונה טבעונית, רוצים שביום חתונתם יהיה תפריט טבעוני. צ'לסי קלינטון, ביתו של ביל קלינטון נשיא ארצות הברית לשעבר, החליטה כי ביום חתונתה יהיה תפריט טבעוני וכך היה. גם אנחנו בזוקו קייטרינג לאירועים טבעונים מאמינים כי להגיש תפריט טבעוני לחתונה זה בהחלט עדיף על חתונה בשרית.

טיפ ראשון תפריט לחתונה טבעונית

לחתונה טבעונית מומלץ מאוד לעשות דוכני הגשה טבעונים לאירוע. דוכנים טבעוניים מאפשרים להגיש מנות טבעוניות לחתונה במגוון רב, תפריט טבעוני לחתונה יוצר תחושה של גיוון רב, יצירתיות ובעיקר טריות ורעננות של האוכל.

טיפ שני לקייטרינג לאירועים טבעוניים

אנו חברת קייטרינג לאירועים טבעוניים תמיד ממליצים לחתן ולכלה לומר לזוקו קייטרינג לאירועים על המנות הטבעוניות שאתם המתחנים ממש אוהבים. המנות שאתם אוהבים אנחנו ממש אוהבים לבשל לכם ביום חתונתכם. אם זה תפריט הודי טבעוני אנחנו יודעים לבשל אוכל הודי טבעוני מעולה לחתונה.

טיפ שלישי קייטרינג לחתונה טבעונית

תמיד כדי לקבל טיפים ורעיונות לתפריט קייטרינג לחתונה טבעונית מהאוכל ההודי, מהאוכל האסייתי או מחברים קרובים. האוכל ההודי הוא כל כך טעים, מגוון ומדוייק כך שגם אוכלי הבשר יאהבו את האוכל הזה.

טיפ רביעי חתונה צמחונית

לבחור תפריט טבעוני מאפשר לנו לבשל לכם תפריט עם הירקות הכי עונתיים שיש להשיג, בכל עונה שלא תבחרו להתחתן בחתונה טבעונית תקפידו תמיד על תפריט עונתי. אנחנו בזוקו קייטרינג אוהבים את עונות השנה, בכל עונה יש לנו תפריטים לאותה עונה, כך אנחנו בטוחים כי התפריטים והאוכל ייצאו מעולים.

טיפ חמישי קייטרינג לחתונה צמחונית

לקחת בחשבון את הילדים באירוע. המבוגרים כל כך יאהבו תפריט הודי, תפריט איטלקי והמון סלטים מרעננים, הילדים לעומת זאת, יכולים להיות יותר מפונקים. אנו בזוקו קייטרינג לאירועים טבעוניים יודעים מה ילדים יאהבו, גם הם מבחינתנו גורם חשוב ביותר באירוע.

טיפ שישי חתונה טבעונית

בופה עשיר של סלטים: עולם הירקות הוא עולם אין סופי כשזה מגיע לסלטים. אנו ממליצים מאוד על בר סלטים גדול באירוע. זה צבעוני, כל אחד יכול לבחור לו את הסלט שהוא אוהב, שפע עצום של סלטים יוצר תחושה של טריות והתרגשות.

טיפ שביעי אירוע טבעוני

המון המון מסתובבים טבעוניים בתחילת האירוע. הפינגר פוד טבעוני בתחילת האירוע יוצר יוקרה לאירוע, מגוון גדול של מנות קוקטייל בחתונה יצרו את תחושת השפע וגם ימלאו את האורחים לפני הגעת האוכל העיקרי באירוע.

פינגר פוד לדוגמא יכול להיות:

רול ויאטנימי של אבוקדו, מלון וג'ינג'ר.

כדורי ריזוטו כתומים במתבל של קארי תאילנדי

קציצות תרד במתבל של קרם פטריות צרובות.

צרו איתנו קשר כאן. אנחנו כל כך נשמח לבשל לכם תפריט טבעוני לחתונה, אנחנו ממש יודעים איך לבשל אוכל בינלאומי מעולה, כך שגם אוהבי הבשר יאהבו את האוכל, ובעיקר אתם תערכו חתונה טבעונית ליום

שהוא כל כולו שלכם.

קייטרינג לחתונה טבעונית

Follow Us
No tags yet.
חיפוש לפי נושאים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page