top of page
פוסטים אחרונים
פוסט חדש

קייטרינג לחתונה מחירים - קייטרינג לחתונה מחיר מנה

טיפים כיצד לחסוך בעלויות באירוע החתונה

חתונה יכולה להיות אירוע מאוד יקר, מהר מאוד מגלים שמה שעולה הרבה בחתונה זה קייטרינג לחתונה. בזוקו קייטרינג לחתונה, אספנו טיפים שבהם אנו פועלים, טיפים שחוסכים הרבה במחיר מנה לחתונה של קייטרינג.

1. נסו לחפש חברת קייטרינג לא בעלת שם הקיימות בענף.

כל החברות קייטרינג בעלות שם עולות הרבה יותר כי יש להם שם. מנסיון שלנו, חברות קייטרינג ידועות עושות המון אירועים, המון אירועים בעונה פוגע באיכות האוכל, חברות קייטרינג ידועות עולות הרבה יותר.

חפשו קייטרינג לחתונה מחירים בחברות קטנות יותר שמבשלות באהבה, רק לאירוע שלכם ביום החתונה, לרוב חברות אלו יהיה מחיר זול יותר משמעותית.

2. בחרו בקונספט של בופה בחתונה.

נכון קונספט של תפריט בופה לחתונה ישר מעורר תחושה של תורים ארוכים לאוכל, ועוד כל מיני דעות קדומות בנושא. האמת היא שזה תמיד יהיה הקייטרינג הכי כדאי. בעניין התורים: בזוקו קייטרינג לחתונה אנו אוהבים להציע הרבה עמדות בופה, כך שאין תור של ממש או תחושה של חדר אוכל. יש שפע של אוכל בבופה. זה בהחלט מוזיל את האירוע.

3. נסו למצוא את הזמן ביום בשעות פחות מקובלות לעריכת החתונה

אם חושבים קצת אחרת, כדי מאוד לערוך חתונה סביב שעות ביניים, כמו למשל חמש בערב או 10 בבוקר. אלו הם שעות שלא ממש חייבים להגיש ארוחה מלאה הכוללת בשר, דגים, תוספות ופינגר פוד בהתחלה. בשעות הביניים האלו לא חייבים להגיש תפריטים מפוצצים, שבסופו של דבר מאוד מיקרים את המחיר.

4. קבלו הצעות מחיר, לאחר שקבלתם, קבלו עוד הצעות מחיר לחצו כאן לאחת:

חשוב לגבש תפריט וקונספט לחתונה, זה חשוב מאוד על מנת לקבל הערכה של עלויות. לאחר גיבוש תפריט, שלחו לחברות קייטרינג שונות, קבלו מהם חזרה הצעת מחיר, ושוב חפשו וקבלו עוד הצעות מחיר. אתם תיהיו מופתעים בהפרשי המחירים בן חברה קייטרינג אחת או אחרת.

5. תחפשו עוד חברות המשכירות ציוד לאירועים:

לא פעם הקייטרינג אוהב לדאוג לכל הציוד הנלווה. הרבה פעמים, כאשר מזמינים דרך הקייטרינג, המחיר עלול לקפוץ. בזוקו קייטרינג לאירועים אנו נארגן לכם רשימה ציוד מסודרת, את הרשימה הזו תגישו לחברות השכרה ציוד לאירוע שונות, אם השגתם זול יותר, נשמח אנחנו יחד אתכם.

6. בחרו תפריט בלי הרבה דוכני מזון לקבלת פנים:

המון חברות קייטרינג לחתונוה אוהבות דוכני מזון לאירועים בשלב שלפני החופה. נסו לבחור לעשות חתונה הפוכה, חתונה שבה האורחים באים ישר למזנונים של המנות העיקריות כבר בתחילת החתונה, ככה לא תזדקקו לשלם על כל האוכל בקבלת פנים בהתחלה.

בזוקו קייטרינג נגיש מנות קייטרינג פינגרפוד לאירועים בהם נקבל את האורחים. זה קטן, זה טעים וזה מוזיל עלויות.

7. לא תמיד צריך תפריט אין סופי באפשרויות הגשה:

נסו לבחור תפריט צנוע יותר, מנות של עוף בסומק, לימונים וממרח קשיו נענע, יהיה יותר זול אנטריקוט או פילה בקר. מנה מעולה של רביולי ארטישוק, שלל פטריות, עגבניות ובזיליקום תאילנדי, יהיה טעם יותר ממנת דג למשל. מי שלא יאהב את זה, אז שיבינו כי זה פשוט החתונה שלכם.

8. בקשו הצעת מחיר מפורטת:

חברות קייטרינג רבות אוהבות להגיש הצעת מחיר שבה כלול הכל, ובכן הצעה מפורטת של עלויות, תעזור לכם להבין לאן הולך התקציב, בעיקר הצעת מחיר מפורטת תאפשר לכם לנהל משא ומתן על גבי עלויות של דברים כאלו או אחרים. אתם ציהיו מופתעים כמה אפשר לחסוך.

9. סוד שכולם יודעים, פשוט תזמינו פחות אנשים:

אין הפתעות בטיפ הזה, ככל שיש יותר אורחים המחירים פשוט קופצים.

10. תוספת אנשי שירות מיקרת את המנה:

לא מעט פעמים חברות הקייטרינג ממליצות על מספר אנשי שירות או טבחים, מה שמיקר את העלויות. כוח אדם מאוד יקר באירוע. מומלץ מאוד לדבר עם חברות קייטרינג לחתונה, לבדוק אם ובכמה ניתן לקצץ את כוח האדם באירוע. זה אפשרי, זה מוזיל המון.

נו קדימה תחסכו כסף !

אנחנו בזוקו קייטרינג פשוט חיים את המזמינים, חסכון זו מטרה חשובה לא פחות מטיב האוכל.

תגיות: קייטרינג לחתונה מחירים, קייטרינג מחיר מנה

Follow Us
No tags yet.
חיפוש לפי נושאים
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Instagram Social Icon
bottom of page